Mysen/Hærland J12/13 reiste med en stor tropp til Vestby i dag for å møte HSV. En vel gjennomført kamp som endte 4-2 til jentene i hvitt og grønt.
I mer lokale trakter tok Mysen 2/Eidsberg turen til Askim i jakten på sesongens første poeng. Det løsnet endelig for gutta i helgrønt, i en kamp som også endte 4-2 til bortelaget.
For øvrig tok også J15 med seg en 4-2 seier hjem fra Berg i går. Nye favorittall på oddsen?
Samtidig har det også skjedd ting på hjemmebane i Mysen i dag, blant annet for G12 hvor begge lag var i aksjon samtidig. Mysen Hvit møtte Råde, mens Mysen Grønn møtte Slitu.
Fotball er gøy og uka er langt fra over. Nye, spennende kamper venter både i morgen og ikke minst lørdag.


