Lørdagens hovedoppgjør i 6. divisjon startet jevnt, med mange knallharde dueller og høy temperatur, slik lokaloppgjør skal være. I 2. omgang ser bortelaget ut til å ville det litt mer og setter inn 4 mål med relativt kort mellomrom. Hjemmelaget reduserer med 2 mål mot slutten, helt til bortelaget får en straffe på tampen av kampen. Med det ender det med en fortjent 5-2 seier til gjestene.
Takk til Trøgstad/Båstad for en god og fartsfylt kamp og lykke til videre med sesongen.
Takk til maskotene fra G7 og J7/8 og Miffen som bidro på innmarsjen, og takk til alle som har vært med å bidra rundt arrangementet, både foreldre, spillere, trenere, sponsorer, tilskuere, russen og vår egen supportergjeng Mysen Ultras!
Nedtur i «knokkelkampen»